Neues Thema starten
Gelöst

[11 februari 2019] Storing Managed Cloud Servers

Op het moment ervaren wij een storing voor Managed Cloud Servers (Plesk). De leverancier is hier van op de hoogte en werken we er samen hard aan om het zo spoedig mogelijk op te lossen.


We zullen ons best doen om u op de hoogte te houden van de vooruitgang. 


Onze excuses voor het ongemak. 


Update 20:30 uur: het probleem is gevonden en doet zich voor op de storage-laag van het platform. Onze leverancier is bezig om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Helaas is op dit moment nog niet bekend hoelang dit gaat duren.



Update 22:30 uur: op dit moment zijn er nog enkele Managed Cloud Servers met problemen. Onze leverancier heeft de oorzaak van de verstoring gevonden en werkt momenteel aan een oplossing.



Update 23:30 uur: helaas is de storing nog niet verholpen. Wij zullen dit bericht bijwerken zodra er meer bekend is.



Update 12-02-2019 07:00 uur: er zijn nog steeds enkele Managed Cloud Servers niet bereikbaar, wij zijn bezig dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.


Update 12-2-2019 14:40 uur: Onze leverancier gaan de aankomende uren de volume services herstarten. Hierdoor is het tijdelijk niet mogelijk om de gekoppelde volumes te benaderen totdat deze opnieuw gekoppeld zijn aan uw instance. Er gaan nu dus meerdere servers offline


Update 12-2-2019 15:08 uur:  Onze leverancier heeft de verstoring opgelost en zal het de komende uren blijven monitoren. Het kan zijn dat uw instance een filesystem check of een herstart nodig heeft na een mogelijke onderbreking met de volume service.  


2 Personen haben dieses Problem

Weten jullie al meer?


1 Person mag dies

De laatste update die wij hebben ontvangen is van vanmorgen. 9:18 " Wij werken nog steeds aan een oplossing en zullen u op de hoogte blijven houden van de voortgang "