Klanten die de afgelopen weken contact met ons hebben gehad via Twitter, Facebook, e-mail of telefoon hebben het misschien al gemerkt. We zijn ons aan het ontwikkelen en dus ook bij de klantenservice.
Nieuwe software
De afgelopen maanden zijn verschillende medewerkers bezig geweest met
het kiezen van een nieuw klantenservice systeem, daarbij hebben we de
volgende zaken als uitgangspunten genomen:
We willen de klanten sneller helpen en beter op de hoogte houden van de status van hun tickets
We willen beter inzicht in de vragen die onze klanten stellen
We willen webcare, website, e-mail- en telefoonsupport op één locatie beheren
Onze klanten moeten makkelijker zelf antwoorden kunnen vinden op hun vragen
Deze uitgangspunten hebben geleid tot de keuze voor Freshdesk. Een populair klantenservice systeem dat over de hele wereld wordt gebruikt door verschillende kleine en grote bedrijven.
Ticket status updates
Klanten die ons per e-mail benaderen krijgen tegenwoordig een e-mail
terug dat wij het ticket hebben ontvangen. Het is ook mogelijk om in te
loggen op het ticketsysteem en de status van de beantwoording van uw
ticket te bekijken of direct extra informatie toe te voegen. Bij
omvangrijke statusupdates kunnen wij u ook geautomatiseerd gaan
informeren.
Tevreden met de behandeling van uw vraag?
Nadat uw vraag volledig is beantwoord, wordt het ticket afgemeld. U
krijgt dan een kort onderzoek van 1 vraag en een optionele tweede vraag
over de manier waarop uw ticket is behandeld. Wij stellen uw feedback
zeer op prijs dus schroom niet mee te doen aan dit onderzoek.
Wat gaat er nog meer komen?
De komende maanden gaan we in ieder geval nog met de volgende zaken aan de slag:
Het wordt mogelijk om in te loggen op de support pagina om zo
rechtstreeks tickets in te dienen en de status van uw ticket te bekijken
Onze knowledgebase met informatie over onze diensten wordt
geïntegreerd in het nieuwe systeem zodat u makkelijker antwoord kunt
vinden op de meeste vragen
Op de supportpagina komt een forum waar het mogelijk is om de
laatste meldingen over VIP Internet te bekijken en informatie met andere
klanten te delen over onze diensten
Wij hebben er vertrouwen in dat dit systeem ons gaat ondersteunen om u
beter en sneller te helpen. Bent u erg nieuwsgierig? Maak dan alvast
een account aan op https://support.vip.nl(let op, sommige klanten hebben reeds een account! Vraag dan een nieuw wachtwoord aan). Heeft u vragen, opmerkingen of tips? Laat het ons dan weten!
Frerik Meijer
Klanten die de afgelopen weken contact met ons hebben gehad via Twitter, Facebook, e-mail of telefoon hebben het misschien al gemerkt. We zijn ons aan het ontwikkelen en dus ook bij de klantenservice.
Nieuwe software
De afgelopen maanden zijn verschillende medewerkers bezig geweest met het kiezen van een nieuw klantenservice systeem, daarbij hebben we de volgende zaken als uitgangspunten genomen:
Deze uitgangspunten hebben geleid tot de keuze voor Freshdesk. Een populair klantenservice systeem dat over de hele wereld wordt gebruikt door verschillende kleine en grote bedrijven.
Ticket status updates
Klanten die ons per e-mail benaderen krijgen tegenwoordig een e-mail terug dat wij het ticket hebben ontvangen. Het is ook mogelijk om in te loggen op het ticketsysteem en de status van de beantwoording van uw ticket te bekijken of direct extra informatie toe te voegen. Bij omvangrijke statusupdates kunnen wij u ook geautomatiseerd gaan informeren.
Tevreden met de behandeling van uw vraag?
Nadat uw vraag volledig is beantwoord, wordt het ticket afgemeld. U krijgt dan een kort onderzoek van 1 vraag en een optionele tweede vraag over de manier waarop uw ticket is behandeld. Wij stellen uw feedback zeer op prijs dus schroom niet mee te doen aan dit onderzoek.
Wat gaat er nog meer komen?
De komende maanden gaan we in ieder geval nog met de volgende zaken aan de slag:
Wij hebben er vertrouwen in dat dit systeem ons gaat ondersteunen om u beter en sneller te helpen. Bent u erg nieuwsgierig? Maak dan alvast een account aan op https://support.vip.nl (let op, sommige klanten hebben reeds een account! Vraag dan een nieuw wachtwoord aan). Heeft u vragen, opmerkingen of tips? Laat het ons dan weten!
Originele artikel op: https://www.vip.nl/nieuws/een-frisse-kijk-op-klantenservice/