Enkele weken geleden schreef ik over het nieuwe systeem dat wij in
gebruik hebben genomen voor onze klantenservice. Je kunt dit artikel hier teruglezen.
Forum
Via het klantenservice systeem is het mogelijk de status van je
tickets te bekijken, nieuwe tickets in te dienen en onze kennisbank te
raadplegen. Daarnaast is het ook mogelijk om deel te nemen aan onze
forums. Wij delen op deze forums actuele meldingen over onze
dienstverlening en zullen hier in de toekomst ook informatie delen over
updates die zijn doorgevoerd op onze servers en andere diensten.
Praat mee
Een forum is natuurlijk leuker als je zelf deelneemt. Via het forum
is het ook mogelijk om vragen te stellen op oplossingen aan te dragen.
Heb je bijvoorbeeld een handige tip voor onze klanten, dan kun je deze
hier delen. Je kunt ook bugs melden of suggesties doen voor het
verbeteren van onze dienstverlening.
Waar moet ik zijn?
Je vindt ons nieuwe klantenservice systeem op https://support.vip.nl.
Klik hier boven in het menu op forums of kijk meteen rechts in beeld
naar de meest recente berichten. Voor deelname aan ons forum is een
support-account nodig. Sommige klanten hebben deze al omdat ze reeds per
e-mail contact met ons hebben gehad, maar hebben deze nog niet
geactiveerd. Als dat het geval is, druk dan op deze pagina op ‘wachtwoord vergeten’.
Frerik Meijer
Kopie van artikel op ons blog
Enkele weken geleden schreef ik over het nieuwe systeem dat wij in gebruik hebben genomen voor onze klantenservice. Je kunt dit artikel hier teruglezen.
Forum
Via het klantenservice systeem is het mogelijk de status van je tickets te bekijken, nieuwe tickets in te dienen en onze kennisbank te raadplegen. Daarnaast is het ook mogelijk om deel te nemen aan onze forums. Wij delen op deze forums actuele meldingen over onze dienstverlening en zullen hier in de toekomst ook informatie delen over updates die zijn doorgevoerd op onze servers en andere diensten.
Praat mee
Een forum is natuurlijk leuker als je zelf deelneemt. Via het forum is het ook mogelijk om vragen te stellen op oplossingen aan te dragen. Heb je bijvoorbeeld een handige tip voor onze klanten, dan kun je deze hier delen. Je kunt ook bugs melden of suggesties doen voor het verbeteren van onze dienstverlening.
Waar moet ik zijn?
Je vindt ons nieuwe klantenservice systeem op https://support.vip.nl. Klik hier boven in het menu op forums of kijk meteen rechts in beeld naar de meest recente berichten. Voor deelname aan ons forum is een support-account nodig. Sommige klanten hebben deze al omdat ze reeds per e-mail contact met ons hebben gehad, maar hebben deze nog niet geactiveerd. Als dat het geval is, druk dan op deze pagina op ‘wachtwoord vergeten’.