Logo

VIP Internet klantenservice

  • English
    • Dutch
    • English
    • German
Welcome
Login  Sign up
Home Forums
  • Inloggen opWebmail
  • Inloggen opMijnVIP
    Inloggen in MijnVIP
    Gegevens kwijt?
    close
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedin
Home Forums
Nieuw ticket Registreren Inloggen

How can we help you today?

Alles voor jouw online succes
Discussions VIP Internet VIP Internet Nieuws

Aanpassing indienen tickets via support-portal

Frerik Meijer

started a topic over 5 years ago

Wij hebben afgelopen week een aanpassing gedaan aan het indienen van tickets voor onze Servicedesk. Het is nu verplicht om een type door te geven. Hierdoor is het voor ons makkelijker om de prioriteit van een ticket te bepalen en alle klanten beter te helpen. Een keuze voor het type storingsmelding zorgt bijvoorbeeld voor een hogere prioriteit dan het type financieel / administratief.  Als wij van mening zijn dat dat het verkeerde type is gekozen en dus de prioriteit te hoog of te laag is, zullen we dat in het ticket aangeven. 


Wij horen het graag als je hierover feedback hebt, of als je het onduidelijk vindt welk type je kunt gebruiken. 



Login or Signup to post a comment
More topics in VIP Internet Nieuws
  • Nieuwe klantenservice portal
  • Nieuwe domeinen deze maand. Reserveer ze nu!
  • Praat mee met VIP Internet
  • ICANN scherpt controle op internationale domeinen aan
  • Actie: gebruik onze support-portal en maak kan op een bol.com bon
  • Werken bij VIP Internet: Openstaande Vacatures
  • Pilot: klantenservice bereikbaar via WhatsApp
  • Klanttevredenheidsonderzoek 2015
  • .Amterdam domeinen registreren
See all 14 topics
  • Mis je een artikel? Laat het ons dan weten via deze link.

  • Neem contact met ons op
  • GDPR/AVG
  • © 1999-2019 VIP Internet
Home Forums