Momenteel ontvangen wij een storing op onze servers met betrekking tot de Reviced implementatie, het ziet op de volgende onderdelen: - Het direct inloggen in DirectAdmin via klanten.vip.nl; - Forwarding-diensten worden niet allemaal opgepakt; - Wachtwoord-reset e-mails bevatten niet de vereiste informatie;
Achter de schermen wordt met man en macht gewerkt aan een zo spoedig mogelijke oplossing. Zodra er meer informatie bekend is zal dit forumbericht worden geüpdatet.
4 people have this problem
1 Comment
LICHTPUNT PEER
said
11 months ago
Ik krijg gedurig "Certificaat i verlopen 29/11/2019 t/m 27/02/2020 verleend door Let's Encrypt Authority X3 voo
Ricardo van Zweden
Beste Reviced-klanten,
Momenteel ontvangen wij een storing op onze servers met betrekking tot de Reviced implementatie, het ziet op de volgende onderdelen:
- Het direct inloggen in DirectAdmin via klanten.vip.nl;
- Forwarding-diensten worden niet allemaal opgepakt;
- Wachtwoord-reset e-mails bevatten niet de vereiste informatie;
Achter de schermen wordt met man en macht gewerkt aan een zo spoedig mogelijke oplossing.
Zodra er meer informatie bekend is zal dit forumbericht worden geüpdatet.
4 people have this problem