Waarmee kunnen wij je helpen?

Administratieve wijziging domeinnamen

Waarom doen we dit?

We zijn constant bezig om onze diensten en dienstverlening te verbeteren. Zo vinden wij het belangrijk dat jij als klant de beste diensten ter beschikking hebt. Zodoende zijn wij een samenwerking aangegaan met een nieuwe partij waardoor wij effectiever om kunnen gaan met nieuwe domeinnaamregistraties. 

Wat betekent dit voor mij als klant?
Voor jou als klant heeft dit tot gevolg dat je eenmalig een e-mail per domeinnaam ontvangt. Dit kan een e-mail zijn om aan te geven dat je akkoord gaat met deze migratie of een e-mail die slechts aangeeft dat er een migratie plaatsvind. De e-mail is afhankelijk van de domeinnaamextensie. In de regel ontvang je alleen een bevestiging, maar voor een aantal bijzondere extensies ontvang je een e-mail met de vraag of je akkoord gaat.
Bij de mail voor een vraag om akkoord is het belangrijk dat je deze zo spoedig mogelijk aanklikt. Hierdoor zal de migratie ook spoediger kunnen worden afgerond.
De mail zal op naam van Provider B.V. staan en niet op VIP. Provider B.V. is onze overkoepelende organisatie.

Blijft mijn site en e-mail wel werken?
De wijziging die plaatsvindt is puur administratief en zal dus niets wijzigen aan de DNS gegevens. Jouw website en e-mail blijven dan ook normaal functioneren, zowel tijdens als na de administratieve wijziging.

Wanneer ontvang ik deze meldingen?
Wij zullen deze administratieve verhuizing de komende weken in batches uitvoeren we doen dit op verlengdatum van de domeinen, 10 dagen voor de migratie ontvang je eerst vanuit ons een mail 5 dagen nogmaals met de daadwerkelijke goedkeuring. Zoals al eerder vermeldt zal er in de meeste gevallen niets gedaan te hoeven worden en zijn het vooral de bijzondere extensies waar een handmatige actie nodig is. Mocht hier iets misgaan, dan nemen wij uiteraard even contact op.

Login or Signup to post a comment