Facturen per e-mail niet goed verzonden

Vandaag zijn de facturen van november 2014 verzonden. Klanten die per e-mail de factuur ontvangen, hebben hierover een bericht ontvangen. Normaal gesproken zit daar in de bijlage de factuur in PDF-formaat bij. Helaas is dat nu niet het geval. Dit is verwarrend. Wij bieden hiervoor onze excuses aan.


Factuur inzien

Je kunt de factuur inzien door in te loggen op mijn.vip.nl. Na het inloggen vind je links in beeld de knop factuuroverzicht en kun je de factuur bekijken. Als je niet kunt inloggen op de portal vraag dan hier een nieuw wachtwoord op.


Factuur alsnog ontvangen

Het is op dit moment nog niet mogelijk de factuur na te sturen omdat de PDF-bestanden niet zijn aangemaakt. Wanneer dit wel het geval is wordt dit bericht geüpdatet. 


Update [4/11/2014 15.00u]: Het probleem is gevonden. Restant van de facturen wordt nu wel in PDF meegezonden. Klanten die geen factuur hebben ontvangen in de bijlage, krijgen later deze week alsnog de factuur per e-mail


Update [4/11/2014 18.00u]: Het kan voorkomen dat klanten meerdere mails hebben ontvangen met dezelfde factuur. Wij bieden hiervoor onze excuses aan.



Aanmelden of registreren om een reactie te posten