Actie: gebruik onze support-portal en maak kan op een bol.com bon

Onze klantenservice is per chat, e-mail, twitter, facebook en telefoon bereikbaar. Sinds kort is het echter ook mogelijk om een ticket in te dienen via support.vip.nl. Het indienen van een ticket via deze portal is zeer eenvoudig en heeft veel voordelen:

  • Je kunt per mail op de hoogte gehouden worden van alle voortgang in het afhandelen van je ticket maar ook direct de status inzien via support.vip.nl.
  • Je kunt zelf een update plaatsen als je extra informatie hebt gevonden.
  • Het is eenvoudig om screenshots of andere bijlages toe te voegen.
  • Tijdens het indienen van je ticket krijg je een overzicht van de meest voor de hand liggende antwoorden. Misschien vind je het antwoord daardoor sneller.
  • Door gebruik te maken van onze support-portal vind je direct een overzicht van belangrijke mededelingen en kun je meepraten via ons forum.


Als je deze week (26-30 januari 2015) je ticket/vraag indient via support.vip.nl, maak je kans op een bol.com bon ter waarde van € 50. We zien je vraag graag tegemoet!