[13 februari 2015] Beperkte bereikbaarheid klantenservice

Geplaatst: 13-02 om 13.00


Op dit moment ervaren wij een storing bij het ontvangen van e-mail. 


Berichten die bijvoorbeeld naar info@vip.nl worden gestuurd, ontvangen wij momenteel niet. De storing zit in één van onze Exchange servers en we zijn druk bezig om dit probleem te verhelpen. Zodra de storing verholpen is zullen wij de berichten alsnog ontvangen. Dit betekent echter wel dat er vertraging zal ontstaan in het versturen van een antwoord op deze berichten. Wij gaan ons best doen om alle berichten zo snel hoe mogelijk te beantwoorden.


In de tussentijd is het wel mogelijk om vragen en meldingen direct in onze portal te doen, gebruik hiervoor deze link.


Update 15.29: De storing wordt veroorzaakt door een Exchange Server die niet meer online komt door de meest recente updates. We proberen dit op te lossen door deze updates ongedaan te maken. Dit proces kan enkele uren in beslag nemen.


Update 17.06: De storing is helaas nog niet verholpen. Onze systeembeheerders werken uiteraard door tot dit probleem opgelost is.


Update 21.28: Helaas is het niet mogelijk om de storing vanavond te verhelpen. Morgenochtend wordt de server vervangen. Berichten die al naar ons verzonden zijn zullen zo snel hoe mogelijk alsnog door ons worden behandeld, zodra de e-mailfunctionaliteit hersteld is.


Update 15-02 10.02: de vervanging van de mailservers en is vannacht afgerond. Alle klanten die ons gemaild hebben in de tussentijd hebben hiervan ook een bevestiging gekregen (tenzij het een reactie op een eerder bericht betreft). We zijn weer gewoon per e-mail bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.