[6 mei 2015] Probleem met versturen systeem e-mails

Geplaatst op 6 mei 2015 om 19.00u


Wij onderzoeken op dit moment een probleem waarbij geautomatiseerde mails door ons systeem niet goed naar klanten worden gestuurd. Denk hierbij aan e-mails als

  • Facturen
  • Bevestigingen van bestellingen en opzeggingen
  • E-mails met verhuiscodes

Dit probleem speelt sinds ongeveer 29 april 2015. Wij werken aan een oplossing voor dit probleem en proberen de e-mails zo snel mogelijk alsnog te bezorgen. Bestellingen via onze portal MijnVIP die niet geactiveerd hoeven te worden met een e-maillink (bestellingen van nieuwe domeinen, upgrades en downgrades), worden wel doorgevoerd. Je ziet de aanpassing binnen enkele minuten in MijnVIP terug. Is het nodig om bestellingen snel door te bevestigen of verhuiscodes te ontvangen. Neem dan contact op met onze servicedesk. 

Een volgende update over dit probleem volgt uiterlijk op 14 mei 2015 om 17.00u

Update 6 mei 2015 om 19.35u: de automatische mails worden weer verstuurd. Dit geldt vooralsnog alleen voor nieuwe orders. 7 mei 2015 zullen we proberen de oude mails alsnog te sturen.


Update 7 mei 2015 om 16.45u: het alsnog versturen van automatische mails die niet zijn verzonden tussen 28 april 2015 en 6 mei 2015 is een lastig proces. Wij werken nog aan een oplossing. Het grootste probleem zijn de niet (per mail) verzonden facturen van 1 mei 2015. Deze moeten worden nagestuurd. Mis je een automatische mail? Schroom niet om contact op te nemen!


Update 11 mei 2015 om 16.55u: de facturen die zijn aangemaakt van 29 april tot en met 2 mei 2015 worden vanavond alsnog verzonden. Overige automatische mails gaan we daarna inventariseren. 


Update 12 mei 2015 om 12.30u: de facturen zijn alsnog verzonden. Dit heeft helaas erg lang geduurd. We gaan later deze week kijken naar overige mail. Vragen over je factuur? Neem dan contact op. 


Update 18 mei 2015 om 10.30u: andere automatisch verzonden mails kunnen we niet opnieuw verzenden. Wij kunnen wel zien welke mail verzonden hadden moeten zijn dus eventuele opzegging of andere opdrachten zijn wel verwerkt. Heb je hierover vragen? Neem dan contact met ons op. De melding wordt gesloten.