Klanttevredenheidsonderzoek 2015

Vanaf 20 mei 2015 wordt ons klanttevredenheidsonderzoek verzonden. Wij vragen hierin onze klanten hun mening over ons bedrijf. Wij horen graag wat er goed gaat, wat er beter kan, en welke diensten worden gemist. Je ontvangt een uitnodiging hiervoor per e-mail. Onder de deelnemers worden een aantal bol.com-bonnen verloot. 

Hieronder vind je antwoord op veel gestelde vragen naar aanleiding van ons onderzoek vorig jaar.

Ik wil niet meedoen met het onderzoek en hierover geen e-mails meer krijgen. Hoe meld ik me hiervoor af?

In de verstuurde mail(s) staat onder aan de mail een link waar je op kan klikken om je af te melden voor het onderzoek.

Wanneer wordt bekend gemaakt wie de Bol.com bonnen heeft gewonnen?

Uiterlijk 1 juli worden de winnaars bekend gemaakt. De winnaars ontvangen hierover een e-mail.

Waarom wordt er een klantenonderzoek gehouden?

VIP Internet wil graag de mening van onze klanten over onze organisatie, producten en dienstverlening weten. Met de bevindingen van dit onderzoek willen wij onze producten en dienstverlening optimaliseren.

Krijgen wij als klant de resultaten van het onderzoek te zien?

De resultaten van het onderzoek zullen niet volledig worden verstrekt. Sommige resultaten van het onderzoek kunnen namelijk gevoelige bedrijfsinformatie bevatten. We zullen in juli wel een blogpost maken met de belangrijkste resultaten. Natuurlijk willen we de feedback zo snel gebruiken om verbeteringen aan te brengen in onze bedrijfsvoering.  

Ik heb opgezegd bij VIP Internet maar toch krijg ik nog de vraag om mee te doen aan het klantenonderzoek. Hoe kan dit?

Het kan voorkomen dat je opzegging nog niet voltooid is, bijvoorbeeld omdat je domein nog tot een bepaalde termijn loopt. We houden daarnaast een periode van 6 maanden aan waarin we accounts daarna nog actief houden ookal zijn alle diensten opgezegd. Ook als je hebt opgezegd, zijn we benieuwd naar je mening. Daarom zouden we het erg fijn vinden als je alsnog wilt meewerken aan het onderzoek.

Ik heb meerdere keren een verzoek ontvangen deel te nemen aan het onderzoek. Hoe kan dit?

Het onderzoek wordt verzonden op 20 mei 2015. Een week later volgt een herinnering en een maand later nog een (als je nog niet hebt deelgenomen). Als je op 20 mei 2015 direct meerdere uitnodigingen ontvangt, heb je meerdere accounts bij ons met verschillende mailadressen. Dit kan voorkomen als je bijvoorbeeld onder verschillende (bedrijfs-)namen gefactureerd wilt worden. Wij verzoeken je in dat geval om het onderzoek maar een keer in te vullen!

Ik zie dat het onderzoek wordt uitgevoerd door een extern bureau (SurveyMonkey). Hoe wordt er omgegaan met mijn gegevens?

Je gegevens zullen alleen worden gebruikt voor het onderzoek van VIP Internet. Daarnaast maakt Survey Monkey gebruik van de nieuwste technologie om gevoelige informatie te beschermen.  Zo wordt er gebruik gemaakt van SSL en gegevens worden beschermd en gevalideerd door Norton en TRUSTe. Graag verwijzen wij je ook naar het privacy beleid van SurveyMonkey. Dit is te vinden op de website van SurveyMonkey.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten