Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

[28 juni 2015] Onduidelijke automatische berichten over tickets

geplaatst 28 juni 2015 om 5.30u


Door een wijziging in de werking van ons support-systeem zijn er sinds gisteren ten onrechte een groot aantal herinneringen verzonden voor tickets die reeds zijn afgehandeld. Dit kan heel erg verwarrend zijn. Wij hebben een wijziging in de regels voor deze herinneringen toegepast waardoor het probleem opgelost zou moeten zijn en alleen nog de reguliere herinneringen worden verzonden.


Heb je een herinnering ontvangen voor een ticket dat in jouw ogen al is afgehandeld, dan is het niet nodig hierop te reageren.


Update 29-6-2015: de verkeerde verzending van e-mails is ontstaan door een bug die is meegekomen met de regelwijziging in het ticketsysteem. De regelwijziging is inmiddels teruggedraaid. Het kan in enkele gevallen voorkomen dat tickets ten onrechte zijn afgemeld terwijl wij nog op jouw antwoord wachten. We kunnen dat niet goed achterhalen. Je kunt vanzelfsprekend je antwoord sturen zodra je een antwoord hebt. Het ticket wordt dan weer geopend.