Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

[12 januari 2016] Storing in klantenservice systeem

Geplaatst op 12 januari 2016 om 8.21u


Er is op dit moment een storing in ons klantenservice systeem waardoor oude gesloten tickets weer zijn geopend. Hierdoor is op dit moment het ticketsysteem niet goed bruikbaar. Het kan ook zijn dat je hierdoor onterecht updates of meldingen over tickets ontvangt. Wij werken aan een oplossing hiervoor.


Update 9.15u - De leverancier van het ticketsysteem is bezig met herstel van de database maar dit gaat niet erg snel. We proberen de echte openstaande meldingen zo snel mogelijk te behandelen maar dit gaat dus langzaam omdat deze minder makkelijk te vinden zijn. Onze excuses voor het ongemak.


Update 10.15u - Als tijdelijke maatregel zijn een aantal geautomatiseerde meldingen over tickets uitgeschakeld. Je ontvangt hierom geen automatische bevestiging van een ontvangen ticket. 


Update 12.00u - Er wordt nog steeds gewerkt aan een oplossing. Het is voor ons erg lastig om de 'echte' tickets eruit filteren dus het kan langer duren voordat je een antwoord van ons krijgt. 


Update 14.00u - Het probleem speelt met tickets die via e-mail zijn aangemeld of beantwoord. De dubbel binnengehaalde berichten zullen in de komende uren verwijderd gaan worden. 


Update 17.00u - Inmiddels is 75% van de dubbele tickets opgeruimd. Nog steeds is het zeer lastig om tickets te beantwoorden. 


Update 9.10u (13-01) - We hebben handmatig de meeste verkeerde tickets verwijderd. We hebben nog wel een achterstand in de te behandelen te tickets maar we werken nu verder zoals gebruikelijk. We gaan de achterstand zo snel mogelijk inlopen. Er volgen geen updates meer over deze storing.