Iedereen raakt wel eens zijn wachtwoord kwijt. In deze handleiding wordt uitgelegd hoe je je wachtwoord opnieuw kan instellen.

Om deze handleiding uit te kunnen voeren, heb je je gebruikersnaam en het daaraan gekoppelde mailadres nodig.


Stap 1: Ga naar https://mijn.vip.nl. Je komt op het volgende scherm:

Stap 2: Klik op "Wachtwoord vergeten". Dit brengt je naar het volgende scherm:



Stap 3: Vul bij gebruikersnaam je gebruikersnaam in. Doorgaans is je gebruikersnaam hetzelfde als je klantnummer, dit is echter niet per definitie het geval. Vul bij e-mailadres je mailadres in. Als je niet meer weet wat je gebruikersnaam of mailadres is, stuur dan een mail naar info@vip.nl. We zullen je helpen met het verkrijgen van deze gegevens.


Stap 4: Klik op "doorgaan". Als het niet gelukt is, krijg je een rood vlak te zien met daarin de reden waarom het niet gelukt is. Als alles gelukt is, krijg je een groen vlak te zien met daarin de melding dat het gelukt is.


Stap 5: Je hebt een mail ontvangen met daarin instructies voor het resetten van je wachtwoord. Log in op het mailadres dat je zojuist ingevuld hebt. Klik op de link die daarin vermeld staat.


Stap 6: Je browser wordt geopend. Vul hier je nieuwe wachtwoord twee maal in. Hierna is je wachtwoord opnieuw ingesteld.


Lukt het niet om de aanvraag te doen? Neem dan contact op met onze helpdesk.