Iedereen raakt wel eens een wachtwoord kwijt. In deze handleiding wordt uitgelegd hoe je je wachtwoord voor MijnVIP opnieuw kunt instellen.

Om deze handleiding stap voor stap te kunnen volgen, heb je je gebruikersnaam en het daaraan gekoppelde mailadres nodig.


Stap 1: Ga naar https://mijn.vip.nl. Je komt op het volgende scherm:

Stap 2: Klik op "Wachtwoord vergeten". Dit brengt je naar het volgende scherm:



Stap 3: Vul bij gebruikersnaam je gebruikersnaam in. Doorgaans is je gebruikersnaam hetzelfde als je klantnummer, dit is echter niet altjid het geval. Vul bij e-mailadres je mailadres in. Als je niet meer weet wat je gebruikersnaam of mailadres is, stuur dan een mail naar info@vip.nl. We zullen je helpen met het verkrijgen van deze gegevens.


Stap 4: Klik op "Doorgaan". Als het aanvragen van een wachtwoord reset link niet gelukt is, krijg je een rood vlak te zien met daarin de reden waarom het niet gelukt is. Als het wel gelukt is, krijg je een groen vlak te zien met daarin de melding dat het gelukt is.


Stap 5: Je hebt nu een mail ontvangen met daarin instructies voor het resetten van je wachtwoord. Zoek deze mail op in je mailbox en klik op de link ik de mail.


Stap 6: Je browser wordt geopend. Vul hier je nieuwe wachtwoord twee maal in. LET OP: het wachtwoord moet minimaal 8 tekens lang zijn, moet minimaal 1 hoofdletter en 1 cijfer bevatten en er mogen geen speciale tekens (bijv. !, # of @) in voorkomen. Nadat je het nieuwe wachtwoord tweemaal hebt ingevoerd en opgeslagen, is je wachtwoord opnieuw ingesteld.


Lukt het niet om een wachtwoord reset link op te vragen? Neem dan contact op met onze helpdesk.