Je kunt bij VIP Internet op drie manieren betalen:

  • Automatische incasso: Je ontvangt een factuur en het openstaande bedrag wordt automatisch van je rekening afgeschreven.
  • Overschrijving: Je ontvangt van ons een factuur en je maakt zelf het openstaande bedrag over naar het rekeningnummer van VIP Internet.
  • iDeal: je vindt een iDeal link bij je factuur als je bent ingelogd op MijnVIP.


De betaalwijze geldt voor al je diensten en stel je in bij de bestelling van een product. Wanneer je je betaalwijze wilt wijzigen kun je dit doen in het online klantenportal MijnVIP.

  1. Je klikt hiervoor in het hoofdoverzicht in het rechtermenu op ‘Adres aanpassen’.
  2. Je krijgt nu een overzicht te zien van je contactgegevens. Onderaan de pagina vind je het veld ‘Betaalmethode’.
  3. Je kunt hier je wijziging doorvoeren. Klik op ‘Aanpassen’ en je ontvangt van ons een e-mail met daarin een bevestigingslink.
  4. Door op de link te klikken wordt je aanpassing definitief. Wanneer je niet op de bevestigingslink klikt wordt de aanvraag na 7 dagen verwijderd en blijft het rekeningnummer ongewijzigd.

Wanneer je je betaalwijze wilt wijzigen van factuur in incasso, dan dien je je rekeningnummer (IBAN) en de naam van de rekeninghouder in te vullen. Op deze manier kunnen wij het openstaande bedrag automatisch van je rekening afschrijven.