Je account is gebonden aan je persoonlijke gegevens. Door deze gegevens zijn wij in staat om contact met je op te nemen. Mocht je zijn verhuisd of een nieuw telefoonnummer hebben, dan ontvangen wij graag je nieuwe contactgegevens. Op deze manier kunnen wij je altijd bereiken.

Je kunt je contactgegevens wijzigen in het online klantenportal MijnVIP. Klik in het overzicht in het rechtermenu op ‘Adres aanpassen’. Hier kun je een overzicht van je contactgegevens zien. Je kunt hier jouw adresgegevens en telefoonnummer aanpassen. Wanneer je op ‘Aanpassen’ klikt ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin een link. Zodra je op de link klikt worden je gegevens aangepast. Wanneer je dit niet doet zal de opdracht na 7 dagen verlopen en worden je gegevens niet aangepast.

Wanneer je je e-mailadres wilt aanpassen wordt er een bevestigingslink naar je oude e-mailadres verstuurd. Als je oude e-mailadres niet meer werkt en je dus de aanpassing niet kunt bevestigen, dan kun je contact opnemen met onze support desk.