Je account is gebonden aan je persoonlijke gegevens. Door deze gegevens zijn wij in staat om contact met je op te nemen. Mocht je zijn verhuisd of een nieuw telefoonnummer hebben, dan ontvangen wij graag je nieuwe contactgegevens. Op deze manier kunnen wij je altijd op de juiste manier bereiken.

Je kunt je contactgegevens wijzigen in het online klantenportal MijnVIP. Klik in het overzicht in het rechtermenu op ‘Adres aanpassen’. Hier kun je een overzicht van je contactgegevens zien. Je kunt hier je adresgegevens en telefoonnummer aanpassen. Tevens kun je een mobiel nummer toevoegen. Wanneer je op ‘Aanpassen’ klikt ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin een link. Zodra je op de link klikt worden je gegevens aangepast. Wanneer je dit niet doet zal de opdracht na 7 dagen verlopen en zijn je gegevens niet aangepast.

Wanneer je je e-mailadres wilt aanpassen wordt er een bevestigingslink naar je oude e-mailadres verstuurd. Als je oude e-mailadres niet meer werkt en je dus de aanpassing niet kunt bevestigen, dan kun je contact opnemen met onze service desk.