Je kunt op verschillende manieren contact met ons op te nemen zodat wij je vraag kunnen beantwoorden. 


Wij merken dat het aanmelden van problemen soms wat lastig verloopt doordat we niet genoeg informatie hebben. Neem kennis van dit artikel zodat we een goede basis hebben om je te kunnen helpen.


Openingstijden

Onze klantenservice is van maandag tot en met donderdag geopend van 8:00u tot 17:30u. Op vrijdag zijn wij geopend van 8.00u tot 17.00u. Op weekenddagen is de klantenservice geopend van 10.00u tot 16.00u. Tijdens deze openingstijden zijn in principe alle onderstaande contactmethoden beschikbaar. Wens je ons direct persoonlijk te spreken, kun je contact opnemen via ons telefoonnummer 024-3440155. Natuurlijk kun je buiten de openingstijden ook een bericht sturen. Wij antwoorden dan de eerstvolgende werkdag. Kijk voor actuele storingen op ons forum.


Klantenservice-portal

Wij hebben een klantenservice-portal op support.vip.nl. Hier vind je antwoorden op onze veelgestelde vragen en ons forum (zie hieronder). Je kunt via onze klantenserviceportal ook een ticket indienen. Dit werkt hetzelfde als mailen. Het is mogelijk om extra opties voor je ticket te selecteren zodat je vraag sneller beantwoord kan worden dan via de mail. 


Mail

Je kunt ons ook een e-mail sturen als je een vraag hebt. Je mail kun je sturen naar info@vip.nl. Je krijgt altijd een automatische ontvangstbevestiging van je mail met een ticketnummer. Je tickets bekijken kan via support.vip.nlWij verzoeken je bij het sturen van een mail met een nieuwe vraag niet te reageren op oudere berichten maar een nieuwe mail te sturen. Direct reageren op recente mails die wij sturen kan natuurlijk wel. 


Telefoon

Heeft je vraag spoed? Dan zijn wij telefonisch te bereiken via onderstaand nummer. Om je te identificeren als klant zullen wij vragen naar klantnummers, factuurnummers of domeinnamen. Om je vragen te beantwoorden horen wij ook graag eventuele foutmeldingen die je krijgt. Zorg er dan ook voor dat je deze bij de hand hebt als je ons belt zodat we je vlot kunnen helpen. Daarnaast vind je onze meest gestelde vragen in onze kennis database op onze support pagina.


Het is mogelijk om ons te bellen op 024-3440155. Er is geen wachttijd of keuzemenu dus je krijgt meteen een medewerker aan de lijn die je kan helpen. In incidentele gevallen kan het voorkomen dat je wordt doorgeschakeld naar onze antwoordservice. Dit komt voor als al onze medewerkers in gesprek zijn of tijdens onze overleggen. Je wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld.


Chat

Op onze website vind je (aan de rechterkant van het scherm) een knop om onze chat te openen. Je kunt dan direct met onze medewerkers in contact komen en via de chat je vraag bespreken. Let erop dat we via de chat geen verificatie kunnen doen dus niet altijd alle gegevens van je account kunnen verstrekken. De chat kan onbereikbaar zijn als alle medewerkers teveel chatgesprekken hebben of tijdens een overleg (zie hierboven). Je kunt dan via de knop een bericht achterlaten dat wordt omgezet in een support ticket. Je ontvangt dan zo snel mogelijk een reactie op je bericht. 


WhatsApp

Je kunt ook contact met ons opnemen via WhatsApp. Dit is handig voor het sturen van screenshots of het stellen van vragen als je onderweg bent. Het nummer voor WhatsApp is 06-45877009. Dit nummer kun je niet bellen, gebruik daarvoor het bovenstaande telefoonnummer. 


Webcare

Je kunt ons tevens vragen stellen via Twitter (@vipinternet) of via Facebook. Je kunt via Twitter en Facebook een DM sturen. Je kunt ons ook mentionen of een bericht schrijven op onze wall. 


Forum

Je kunt vragen stellen op ons forum. Andere klanten kunnen dan meelezen. Dit kan handig zijn als je een technische vraag hebt waarvan je denkt dat het goed is als anderen het antwoord hier ook op weten. Je kunt op ons forum ook suggesties doen voor nieuwe diensten. Daarnaast vind je hier actuele meldingen, zoals bijvoorbeeld over storingen.