Om zo snel mogelijk een reactie te kunnen geven op jouw probleem of vraag, hebben wij de juiste informatie over het probleem nodig. 


Lees hier hoe je contact met ons op kunt nemen en lees hieronder welke informatie we van je nodig hebben.


- Vermeld alle omstandigheden rondom je probleem
  • Om welke dienst gaat het?
    • Bijvoorbeeld: naam van het domein, het e-mailadres, het factuurnummer, je klantnummer.
  • Wat ervaar je dat niet werkt zoals het zou moeten werken?
    • Bijvoorbeeld: je mail wordt niet verzonden, je kunt je website niet bezoeken, je hebt een financiële vraag.
  • Welke foutcodes krijg je te zien?
    • Bijvoorbeeld: je verstuurt een mail en krijgt automatisch een foutmelding terug, je bezoekt een website en je ziet een foutcode.
  • Is er / heb jij recentelijk iets aangepast dat in verband zou kunnen staan met je probleem?
    • Bijvoorbeeld: je hebt een plugin geïnstalleerd op je Wordpress site en nu doet (een deel van) je site het niet meer.

- Onthoud het volgende
  • Wij weten (waarschijnlijk) niet waar je probleem over gaat, dus er is niet zoiets als 'te veel informatie'. 
  • Wij oordelen niet over je acties, heb je iets gedaan waarvan je denkt dat het een probleem heeft veroorzaakt vermeld dit dan.
  • Wij kunnen je niet helpen met producten en diensten die wij niet voor je beheren. Natuurlijk willen we in dat geval wel met je meedenken over een oplossing.