Facturatie 

 

Betaal ik nu dubbel? 
Nee je betaalt niet dubbel voor je diensten. Als een factuur de facturatieperiode (gedeeltelijk) overlapt wordt dit naar rato verwerkt. 


Mijn factuur is veel hoger dan normaal 
Webhosting wordt voortaan per jaar gefactureerd in plaats van per maand.
Daarnaast is er in mei een prijsverandering geweest. Meer informatie vind je hier.


Ik krijg een herinnering/factuur, maar ik betaal met automatische incasso 
Omdat het rekeningnummer en de bedrijfsnaam anders is, hebben we een nieuwe machtiging nodig. Dit kan eenvoudig op https://klanten.vip.nl ingevuld worden. 


Ik heb nog Prepaid-tegoed openstaan, wat gebeurt daarmee?
Prepaid-tegoed gedurende de maand november teruggestort 



Contact & Service 

 

Ik kan Reviced niet meer bereiken 
Het telefoonnummer en e-mailadres van Reviced zijn per 1 november niet meer in gebruik. 

 

Ik heb geen nieuwsbrief ontvangen 
Het kan altijd gebeuren dat een nieuwsbrief in de spamfolder terechtkomt. Echter hebben we klanten ook via de portal, onze eigen website, een landingspagina op vip.nl en social media geïnformeerd.  


 

Portaal


Wat zijn mijn inloggegevens

Inloggegevens worden op donderdag 17 oktober verstuurd. Heb je de dag erna nog niks ontvangen? Neem dan even contact met ons op.


Het portaal ziet er niet afgewerkt uit

Dat klopt, wij zijn bezig om het portaal te verbeteren. In het eerste kwartaal van 2020 zal je nog meer functionaliteiten en een verbeterde styling zien.


Ik zie mijn oude facturen niet meer

We hebben ervoor gekozen om alleen nieuwe en openstaande facturen over te nemen in het portaal.


Ik kan oude tickets niet meer vinden
We hebben ervoor gekozen om alleen nieuwe en openstaande tickets over te nemen in het portaal.



Algemene Voorwaarden


Waarom veranderen de Algemene Voorwaarden?
We hanteren dezelfde Algemene Voorwaarden die ook voor VIP Internet gelden. 

Als klant geven we je de vrijheid om tot 1 december, zonder opgave van reden, de overeenkomst te ontbinden.   

 

Ik kan mij niet vinden in jullie Algemene Voorwaarden
We kunnen de Algemene Voorwaarden niet aanpassen op klantniveau. Deze gelden al ruim 20 jaar binnen VIP Internet. Mocht je het niet eens zijn, is het mogelijk je contract te ontbinden.