Reviced bundelt haar krachten met VIP Internet. Hierdoor wijzigt er best wat voor jou als klant. We proberen dit geleidelijk door te voeren en de overgang zo aangenaam mogelijk te maken.


Wat verandert er precies?
Er verandert veel door onze overgang naar VIP Internet. De belangrijkste punten voor jou als klant zijn:

  • Team breidt uit, kennis neem toe
  • Betere bereikbaarheid, ook in het weekend
  • Binnenkort een nieuw klantportaal
  • Gloednieuw Cloud Hosting-platform
  • DirectAdmin wordt Plesk
  • 24/7 pro-actievere monitoring
  • Betere beveiliging 
  • Uitgebreide PHP-ondersteuning


Waarom fuseren Reviced en VIP Internet?

Door de volwassenheid in de markt bundelen steeds meer bedrijven hun krachten. Reviced en VIP Internet hebben genoeg draagvlak om te fuseren tot één sterker hostingbedrijf. Hiermee vergroten we onze kennis en genieten we samen van inkoopvoordelen. De kennis en inkoopvoordelen gebruiken we om te blijven investeren in onze producten, service en personeel. 


Wat gebeurt er met mijn producten?

Het productaanbod verandert.  Onze nieuwe pakketten maken gebruik van de nieuwste servers en technologie.


Wat verandert er met het supportteam en de bereikbaarheid?

We bundelen we ons supportteams. Dat betekent dat onze bezetting toeneemt en de openingstijden worden uitgebreid.

We zijn voortaan op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 telefonisch en per e-mail bereikbaar. In het weekend zijn we per e-mail en chat bereikbaar van 10:00 tot 16:00.

 


Wat gebeurt er met de website, e-mail en het telefoonnummer van Reviced?

Vanaf 1 november is Reviced niet meer bereikbaar. Je kunt contact opnemen met VIP Internet. Kijk op vip.nl/support voor de manier van contact die bij jou past.

 


Ik heb een ticket lopen bij Reviced. Wordt deze nog behandeld?

Alle openstaande tickets zijn overgezet naar VIP Internet. Nieuwe tickets kun je aanmaken door een bericht te sturen naar info@vip.nl.


Kan ik meer tijd krijgen om na te denken of ik wel wil doorgaan met VIP Internet?

Het is begrijpelijk als je meer tijd nodig hebt. We zouden het jammer vinden om onze samenwerking te beëindigen. Door de vele verbeteringen in ons platform zijn er veel nieuwe functionaliteiten. 


Waar vind ik meer informatie over wijzigingen met mijn domeinregistratie?
In dit artikel bespreken we alle wijzigingen met domeinregistraties. Heb je toch nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.


Waar vind ik meer informatie over wijzigingen met mijn hostingpakketten?
In dit artikel leggen we alle wijzigingen van het hostingaanbod uit. Heb je toch nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.