Waarmee kunnen wij je helpen?

Mailcluster: E-mailaccount beheren via klanten.vip.nl

Via het klanten.vip.nl portaal kun je eenvoudig en snel je Mailcluster e-mailaccount beheren. Een wachtwoord wijzigen of een afwezigheidsmelder instellen is dan ook zo gepiept.

 

Let op! Deze handleiding is enkel van toepassing op e-mailaccounts welke op het zogenaamde Mailcluster staan. Een Mailcluster E-mailaccount is te herkennen aan een apart Hostingaccount met als naam het e-mailadres. Ontbreekt dit aparte hostingaccount dan wordt de e-mail beheerd in de Plesk-omgeving. Meer informatie vind je hier. 

  

 

Stap 1: Log in op het klanten.vip.nl portaal

  • Navigeer naar het klanten.vip.nl portaal.
  • Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen.

Stap 2: Navigeer naar het hostingaccount

  • Klik in het rechter kader op “Hostingaccounts”.

  • Selecteer in het linker menu het juiste hostingaccount.

  • In het voorbeeld kiezen wij voor het e-mailpakket welke te herkennen is aan de naam, namelijk het volledige e-mailadres.

 

Stap 3: Log in op het controle paneel

  • Log in op het controle paneel door op de knop: “Inloggen controle paneel” te klikken.

  • Je wordt nu doorgestuurd naar het E-mail controle paneel waar jij jouw hostingdienst eenvoudig kunt beheren.


Niet gelukt of toch nog een vraag? Neem dan contact met ons op