Klantenservice

Vragen over de klantenservice. Dit gaat bijvoorbeeld over de bereikbaarheid van onze klantenservice, mogelijkheden om contact op te nemen en onze klantenservice-portal https://support.vip.nl

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Je kunt op verschillende manieren contact met ons op te nemen zodat wij je vraag kunnen beantwoorden.  Wij merken dat het aanmelden van problemen som...
Do, 15 Mrt, 2018 at 9:23 AM
Wat is een ticket?
Een ticket is een openstaande vraag bij onze klantenservice. Over het algemeen gaat een ticket over één vraag/onderwerp. Heb je meerdere vragen, dan kan het...
Do, 15 Mrt, 2018 at 9:25 AM
Hulp op afstand (Teamviewer)
Het is mogelijk om hulp te krijgen via support op afstand. Wij gebruiken hier het programma Teamviewer voor. Daarmee kunnen wij op afstand je computer overn...
Do, 15 Mrt, 2018 at 9:37 AM
Hoe snel krijg ik een reactie op mijn vraag?
De snelheid waarmee wij een vraag/ticket beantwoorden hangt af van het type vraag. We maken voor de snelheid onderscheid in antwoordtijd en oplostijd: ...
Do, 15 Mrt, 2018 at 9:45 AM
Een nummer bij mijn bedrijfsnaam in de klantenservice portal
  Het nummer dat je bij 'bedrijfsnaam' ziet staan bij jouw contactgegevens is je klantnummer. Door dit nummer aan jouw gegevens toe te voegen kun...
Do, 15 Mrt, 2018 at 9:46 AM
Hoe kun je het beste een probleem aan ons melden?
Om zo snel mogelijk een reactie te kunnen geven op jouw probleem of vraag, hebben wij de juiste informatie over het probleem nodig.  Lees hier hoe je co...
Do, 15 Mrt, 2018 at 9:55 AM